2013. február 27.

5 év

5 éve írom a blogot. Elképzelésem sincs, hogy miért pont Ákos nevenapján kezdtem el írni, de ez segít, hogy sose feledkezzem meg az évfordulóról.
Megváltoztatta az életemet, igen. Nem nagyon, de megváltoztatta. Azóta jártamban-keltemben sokszor arra gondolok: ezt meg kell írni a blogban! És ha meg kell írni, akkor megfelelő fényképet kell készíteni hozzá. Így sokkal többet fényképezem. Azután a dolgot vagy megírom, vagy sem, de a fénykép megmarad. És nem csak Kisfaluban van ez így, sokszor máshol is eszembe jut egy-egy téma, amit jó lenne megörökíteni.

Van egy nagy tervem ezzel kapcsolatban, amit jó lenne megvalósítani, de rengeteg idő kellene hozzá. Sokszor vagyok, vagyunk úgy, hogy valamiről tudni szeretném, hogy is volt ez tavaly, vagy akár több éve, legyen az disznóvágás vagy kertgondozás. És nem mindig van ott a laptop, vagy ha ott is van, nincs feltétlenül bekapcsolva. Ezért tervezem azt, hogy ki kellene nyomtatni az egészet. Ez nem lenne nehéz, mert először én mindig egy doc fájlba írok, csak utána teszem közzé, ezeket a doc fájlokat pedig őrzöm a kezdetek óta, negyedévente elmentve. De a blog a (kedves) hozzászólásokkal teljes, így azokat is hozzá kéne fűzni egy-egy bejegyzéshez. Na, ehhez kellene rengeteg sok idő.
És egyébként is: ha kinyomtatnám, lenne olvasnivalóm is. Ugyanis nagyon sokszor előfordul, hogy amikor egy régebbi bejegyzést keresek, ránézek egy címre és gőzöm sincs, mi lehet az. Aztán elolvasom és rácsodálkozom: jé, ez tényleg megtörtént velünk?? És aztán, ha kinyomtattam, elolvastam, egy kicsit újraszerkesztettem (pl. kiirtottam belőle az összes elütést, mert az van bőven), akkor már tényleg meg is jelentethetem.

19 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog születésnapot/"ünneplést"; boldog és büszke lehetsz az 5 "évetek" miatt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Bár az még nem jutott eszembe, hogy büszke is lehetek, de igazad van, miért is ne? Büszke vagyok!!

      Törlés
  2. Mindig öröm Téged olvasni, gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Boldog blogszülinapot :) Pont ma találtam meg egy hónapok óta keresett, pöttyösbögrés képet, és Te jutottál róla eszembe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fehér alapon piros?? Bár mindegy is :))

      Törlés
    2. Fordítva, és zománcos, belül mércés

      Törlés
    3. Aúúú, erről eszembe jutott, hogy mit felejtettem el! Majd megírom.

      Törlés
  4. Nohát! Még csak öt év?! Pedig mintha mindig is velünk lett volna ez a blog. Kérünk még legalább ötször öt évet.

    VálaszTörlés
  5. Boldog ötödiket!
    Te nagyon ügyes vagy, hogy kapásból tudod, mikor van Ákos nap, én sosem tudom pontosan, mert február végén van (egyébként Bátor napjával együtt, így a gyerek és a kutya együtt ünnepli a névnapját), az meg szökő hónap, vagy mi a szösz. Engem ez úgy összezavar, hogy sosem tudom, hogy 27, 28, vagy 29-én van,- ami lehet, hogy nincs is februárban ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogyne tudnám: a blogszülinapon :))

      Törlés
    2. (Igaz, blogszülinap mindig február 27-én van, Ákos nap viszont szökőévben 28-án.)

      Törlés
  6. Gratulálok a szülinapos bloghoz! Eszter

    VálaszTörlés
  7. Huhh csak most kattantam Rád...miért nem mondtad tegnap mikor találkoztunk, hogy szülinapos vagy?!
    Gratula!!...akkor nemsokára potyogni kezdenek a fogaid és iskola érett is leszel :-)

    VálaszTörlés
  8. Még így utólag is gratulálok! :)
    Remélem, én is megérem ezt a sajátommal. :D

    VálaszTörlés
  9. Mi is gratulálunk!
    Könyvet csinálni a blogból tényleg sok idő, de megéri.
    Lassan rongyosra olvassuk a miénket. Próbáld meg évente összerakni, utána egyszerűbb lesz, nem kell 5-6 évet feldolgozni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csakis évente! Csakhogy már az első év is olyan gazdag!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...