2013. május 23.

Az hogy van?

Van a blogspotnak saját statisztikája, aki itt blogol, biztos ismeri. Időnként megnézem alaposabban, mint most is. Nagyon érdekel „A forgalom forrása” című rész, hogy ki honnan jön ide. Mint általában, most a legtöbb idekattintás Piszkétől és Annamarie-tól jön, őket egyből követi a Google, leginkább „én kis falum” kulccsal, ki hitte volna. Viszont a Google után egyből egy olyan oldalt említ (ezen a héten 31 ideirányítással), amit nem ismertem, rákattintottam, és egy szexoldal! Nyilván nincs rajta semmi hivatkozás a blogom felé. Hogy van ez? Ilyen csúnyaságra adta a fejét a blogspot, hogy így irányít a szexoldalra? Vagy maga a szexoldal csinálja ezt? Ezt szorosan három olyan oldal követi, amelyek linkjében csak egy-egy szám tér el egymástól, ezek az oldalak viszont nem is léteznek (404). Mi van itt?


10 megjegyzés:

  1. Én mindig Annamarie-tól jövök ide, mert tőlem még a régi blogod érhető el...

    VálaszTörlés
  2. Szia,
    Én is Annamarie-től jövök ide, mert Annamarie által összegyűjtött linkek többsége engem is érdekel.Ja Piszkét is rendszeresen olvasom, de onnan nem linkelek ide. Érdekes a blogod, mi is hasonló két-laki élet kezdetén vagyunk. Budapesthez köt a család, de a szívünk már az Őrséghez és az ott felépült házunkhoz húz.
    A. Zsuzsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdvözöllek, Zsuzsa!
      Ti építettétek azt a házat? Új?

      Törlés
  3. Az az érdekes, hogy az oldalfigyelő Feedjit soha nem jelzi ezeket az érdekes oldalakat, hogy onnan jönne valaki ide.

    VálaszTörlés
  4. Átírtam a linkedet a Vályogház oldalamon, most már ide mutat, nem a régi oldaladra.

    VálaszTörlés
  5. Van sok gonosz oldal, ezért sosem kattintok statból ismeretlen, láthatóan nem blogos oldalra, előbb guglizok. Régebbiek nevei most hirtelen nem jutnak eszembe, de ezeket direkt úgy és azért csinálják, hogy bekerüljön a statodba és te kattints - aztán a géped biztonsági beállításaitól függően tud gonoszkodni vagy sem. Szóval ne kattintgass :)

    VálaszTörlés
  6. Pontosan mint ahogy Piszke is mondja. Aztán győzd leirtani a sok szemetet.

    VálaszTörlés
  7. Már én is jártam így, ahogy Te. Azóta már tudom, hogy ott nem szabad kíváncsiskodni. De azért az nagyon érdekelne, hogy a szexoldalról vajon hogyan találnak ránk? És egyáltalán, ha jobban megnézed a statisztikákat, van még néhány érdekes dolog, pld: a forgalom forrásánál mindig jóval több látogató vagyon írva, mint ha megnyitod a bejegyzéseket, és akkor lehet ott látni, hogy melyik poszthoz hányan szóltak hozzá, illetve hányan látták. Itt 20-30 olvasót ír kb. naponta, a forgalom forrásánál pedig százas nagyságrendben hozza az olvasókat. Most melyik a valódi?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...