2012. november 29.

Pöttyös

Most csalódást fogok okozni. Nem alakul át a blog, nem veszi föl a Vicces Fizika címet, hanem marad kisfalusi blog. De ha netán valaki annyira föllelkesült, hogy szeretne még ilyeneket olvasni, ajánlom a Rettentő Tudomány könyvsorozatot, nekünk is elég sok van belőle. Minden igaz, tudományos, ami benne van, de vicces is nagyon.

Ez a fizikus téma három bejegyzésben is sok-sok hozzászólást eredményezett (átlagban 14-et), de kicsit több mint egy éve szintén volt egy bejegyzés, ami 14 hozzászólást hozott, amikor megírtam, hogy letört a pöttyös bögrém füle. Akkor ezek együttérző hozzászólások voltak, de voltak, akik nem álltak meg itt. Era barátnőm már akkor fölajánlotta, hogy föltúrja a Dédije padlását, ami már akkor megható volt, de meg is tette! Ám sajnos nem talált ott pöttyös bögrét. Mint nemrégiben kiderült, ekkor tovább is ment: a Dédije utcájában minden idősebb embert mozgósított, hogy nézzék meg a hagyatékot, van-e benne pöttyös bögre. És sajnos sokan emlékeztek is rá, hogy igen, volt, de lomtalanításkor kidobták – hej, de sok helyen lehet ilyet tapasztalni! De Era nem nyugodott. Talált egy Pöttyös Túró Rudi akciót, aminek keretében beszerzett egy annyira pöttyös bögrét, hogy ez még rá is van írva. Csak ennyit tett hozzá: Tudod, hány Túró Rudit kellett ehhez megennem? (Amit kötve hiszek, tekintve, hogy három fia van.)
Pöttyös pöttyös
De az együttérzés még nem ért itt véget. Van másvalaki is, aki mindenáron meg akart vigasztalni egy pöttyös bögrével, ráadásul konkrétan egy fehér alapon piros pöttyössel: a hozzánk rendszeresen látogató zenészcsapat egy lánytagja. Ő pöttyösmániás, amit tapasztaltam is nemrégen, amikor mi jártunk náluk. És akkor nekem adta a hagyatékából származó két fehér alapon piros pöttyös bögre közül az egyiket! Hát ilyen barátnőim vannak nekem – igaz, egyikük sem fizikus :)
Finoman pöttyös

10 megjegyzés:

  1. A Pöttyös az igazi! :)
    /Bár én kutyásból iszom :) /

    VálaszTörlés
  2. Módjával szeretem a pöttyöst én is, de lássuk be, a pötty - hiába az egész Univerzum alapja - mégsem az a téma, ami megmozgatja a hozzászólóizmokat :D

    VálaszTörlés
  3. Minyon! A hozzászólások száma, vagy minősége a fontosabb? Csinálhatunk ide is 15-20 semmitmondó kommentet.
    A disznólkodáson túl vagytok? Mit mutatott a coca, hogy a tél melyik része lesz keményebb? (A miénk szerint olyan egyenletesen, az eleje egy kicsit jobban.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szám-minőség: is-is. De kétségkívül nagy öröm az nekem, amikor föl tudok vetni olyan témát, ami ennyire megmozgatja az olvasótábor fantáziáját. Hiszen itten most megoldottuk az elkövetkező évszázad legnagyobb találmányait, azt hiszem :))
      Húha, tényleg szoktak valami következtetést levonni a disznóról, de nekem erről gőzöm sincs, mert én a bontásban egyáltalán nem vettem részt. Ja igen, mert hogy megvolt a disznólkodás, majd mesélek is róla.

      Törlés
  4. @Laci: mi az hogy semmitmondó??? Komoly tudományos brainstorming zajlott itten, problémafelvetéstôl a megoldás(ok)ig :P

    VálaszTörlés
  5. Én a csíkosért vagyok oda!
    Szép napot minden pötty-kedvelőnek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyancsak szép napot a csíkos, kockás, kiskacsás, madaras mintátat és az összes egyéb mintát kedvelőknek!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...